Informace od zdravotní sestry

Prodlužování vlasů, paruky

HLAVNÍ STRÁNKA

  

KREVNÍ TLAK

  

LÉKY

  

RTY

  

BRADAVICE

  
Diskuze

ČERVENE SKVRNY NA KUŽI

 petr  29.8.2016 22:10

oběvilo se mi okolo krku zarudnuti s takovymi potničky a svědi to muže to souviset s leky na tlak? LOZAP 50 Děkuji

Odpovědět

Odpověď

Re: červene skvrny na kuži
 Cempírek  29.8.2016 23:30

Vyrážka a svědění může být zaviněna lékem Lozap 50 od Zentivy. Výrobce to deklaruje v souhrnných informacích k tomuto léku a označuje to za vážný, ale vzácný nežádoucí účinek. Určitě bude vhodné navštívit lékaře, od kterého dostáváte předpis na tento lék a seznámit ho s průběhem vaší vyrážky. S návštěvou neotálejte, protože příznaky se mohou z nenadání objevit i v hrdle, kde dochází k otoku a k omezení možnosti dýchání, což vás může výrazně ohrozit na životě.

Zdraví Cempírek!

Stálý odkaz | Reagovat

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

další podobná diskuze

Kožni útvar na pravem lýtku nohy

 petra entova  4.3.2016 16:53

Na pravém lýtku nohy mého muže se objevil na kůži červený zvětšujicí strupujici útvar zatím nevíme k čemu to přiřadit.dekuji Entova

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

diskuze se týká článku


lidé také čtou

KRASOJIZDA

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU